آرشیو برای: "دی 1397"

#شهید_نواب_صفوی

از شهید نواب صفوی پرسیدن: چرا آرام نمی نشینی؟ ببین آیت الله بروجردی ساکت است. نواب گفت: آقای بروجردی سرهنگ است؛ من سربازم. سرباز اگر کوتاهی کند، سرهنگ مجبور می شود بیاید وسط!!! پ ن: هر بار #امام_خامنه_ای می آید وسط، یعنی ما سربازها کم گذاشته ایم. به… بیشتر »

#سالروز سقوط اهریمن

شاه پس از سالها ظلم و جنایت در حق مردم مسلمان ایران، به همراه همسرش، ایران را به سمت مصر ترک کرد، در حالی که حتی نزدیک ترین حامیان و اربابانش هم از پذیرش او امتناع کردند. پس از فرار شاه، ملت با آمدن به خیابان ها و اظهار شادمانی و پخش گل و شیرینی، این… بیشتر »

#آریل شارون؛ قصاب #صبرا و شتیلا

آریل شارون وزیر جنگ و نخست وزیر رژیم اسرائیل که پس از هشت سال زندگی نباتی، در 11 ژانویه 2014 (مصادف با 21 دی ماه) مُرد از جمله دست پرورده های صهیونیسم بود که کلکسیونی از جنایات را در پرونده خود داشت. شارون طی حیات ننگین 85 ساله خود از هیچ جنایت و عمل ضد… بیشتر »

#حضرت_زینب_الگوی_همسران

یکی از درس هایی که #همسران در شب میلاد حضرت زینب (سلام الله علیها) می توانند بگیرند این است: ∗موقعی که ابن زیاد به حضرت زینب (سلام الله علیها) طعنه زد که دیدی خدا با برادرت چه کرد فرمود: “ما رأیت الا جمیلا"؛ من چیزی جز#زیبایی ندیدم. ∗زیبانگری به… بیشتر »

#در محضر علماء

آیت الله مظاهری فرمود: راجع به بلاهای اجتماعی برخی می گویند: عده ای در اجتماع مرتکب گناه می شوند، چرا بلا و مصیبت برای همه می آید؟ جوابش امام باقر (علیه السلام) داده اند. ایشان می فرمایند: به شعیب نبی (علیه السلام) خطاب شد: صد هزار نفر از قوم تو دچار… بیشتر »

چکیده پایان نامه نقش قناعت در سعادت انسان

بی­‌تردید یکی از مهم­ترین نیازهای انسان کسب آرامش و احساس رضایتمندی از زندگی است. در دنیای کنونی که تجمّل‌گرایی، تنوع­‌طلبی­های افراطی و دنیازدگی، زندگی افراد بشر را تحت تأثیر خود قرار داده و آرامش و رضایت­مندی آن­ها را مختل ساخته، یکی از چیزهایی که… بیشتر »

هر روز با یکی از #شهدای شهرستان کازرون

دیدار طلاب مدرسه الزهرا سلام الله شهرستان کازرون با خانواده شهید سجاد دهقان در این دیدار همسر شهید در وصف همسر خود گفت: سجاد متولد 11 خردادماه 1362 در بود. سجاد کاردانی رشته برق دانشگاه امام حسین  و کاردانی رشته شیمی پالایش گاز را داشت.   سجاد همیشه با… بیشتر »

آینده روشن #ایران به روایت رهبر انقلاب

جوان ها به چشم خود خواهند دید 1- با همه وجود معتقدم: خدای متعال این را فرموده است که آینده متعلق است به مومنین، متعلق است به صالحین، متعلق است به مجاهدین فی سبیل الله، در این هیچ تردیدی نیست؛ این یک وعده الهی است، اما اگر کسی دچار وسوسه و تردید هم بشود… بیشتر »

#شهید امیر توکل کامبوزیا

امیر توکل کامبوزیا دانشمند و از فرزندان مشیر دیوان (یکی از بزرگان دربار قاجار) است. وی در سال 1312 برای آبادانی مزرعه خود در زاهدان به اطراف آن شهر هجرت و مزرعه و کتابخانه خود را گسترش داد. ایشان مخالف سر سخت و جدی #کشف _ حجاب بود و به صراحت اعلام کرده… بیشتر »