آرشیو برای: "آذر 1398"

#خدا_چه_شكليه

     ??میدونید #جواب_غلط یا نامفهوم به پرسشهای مهم کودکان چقدر روی اونها تاثیر منفی میزاره؟؟ ?? برای سوالات حساس زیر #جواب_کودکانه دارین؟ ❓خدا چه شکلیه؟ خدا چطوری به ما کمک میکنه؟ ❓پیامبر کیه؟ امام حسین کیه؟ ❓من چطوری به دنیا اومدم؟ و …. قصه های… بیشتر »

#كلام_رهبري

  سخنان شنيده نشده امام خامنه اي (مد) در مورد زنان بايد كاري كنيم كه بچه ها حتما دست مادر را ببوسند؛ اسلام دنبال اين است. در صورت “محترم بودن زن در محيط خانواده” بخش مهمي از مشكلات جامعه حل خواهد شد. (92/2/21) بیشتر »

#برشی_از_یک_کتاب

✂️ #انتظار_سازنده خلقی که در انتظار ظهور مصلح به سر می برد ، باید خود صالح باشد . و آیا اقتدای به مهدی ، جز داشتن صلاح و عمل صالح است ؟ و آیا خلقی که اقتدای به مهدی ( ع ) کند ، جز خلق صالح تواند بود ؟ پس خلقی که در انتظار ظهور « مصلح » به سر می برد ،… بیشتر »

#هر_روز_با_قرآن_و_حديث

?امام سجاد (عليه السلام) در توصیه ای به فرزندش امام باقر (عليه السلام) را از رفاقت با پنج دسته برحذر داشته و فرموده: ?«ای فرزندم، به پنج گروه نظر کن و با آن ها رفاقت نکن و سخن نگو و همراه آن ها نشو:? ?از رفاقت با دروغ گو بپرهیز که او مانند سراب است که… بیشتر »

#برشی_از_یک_کتاب

✂️ #مرگ_کودکی_به_خاطر_نداشتن_هزینه_دارو دین اسلام نیامده است تا در #جوامع_اسلامی عده ای تا #گلو در انواع گوناگون نعمتها و خوش گذرانیها و سفرها ( اگرچه سفرهای دینی ) و استراحت ها فرو رفته باشند ، و برای اسباب بازی کودکان خود پولهای گزاف خرج کنند ، در… بیشتر »

#برشی_از_یک_کتاب

#نردبان_ایمان ایمان مثل نردبان ، درجاتی دارد . کسی که پله اول ایستاده ، به آنهایی که پایین ترند ، تحمیل نکند و آن ها را هُل ندهد . اگر بخواهی به کسی تحمیل کنی ، میشکند و هرکس شکستی به وجود آورَد ، باید آن را جبران کند . ? امام صادق علیه السلام ،… بیشتر »

#زنگ_عبرت

نشريه آمريكايي usa today  نوشت:                                                  مشكل آمريكا در ايران حضور يك “ابر حريف” به نام آيت الله خامنه اي                                           است كه نقشه راه را مي شناسد و مردم به او اعتماد… بیشتر »

#مقصد_تفاهم_است_نه_توافق

خیال می‌کنیم مقصود این است آدم ها در عمل حرکتی داشته باشند . این توقع ، ما را بسته است و زنجیر کرده ؛ در حالی که مقصد این نیست . مقصد تفاهم است نه توافق هدف این است که زمينه خوب شدن افراد فراهم شود نه اینکه همه خوب شوند . چرا که عمل مربوط به انتخاب و… بیشتر »

#کتابی_واجب_برای_اهل_نماز

     ✅ مژده به معلمین آموزش و پرورش, مربیان حلقه های صالحین, هیئات, مساجد و عموم علاقه مندان ? پرفروش ترین کتاب در زمینه ی نماز موثرترین کتاب در زمینه نماز ? چگونه یک نماز خوب بخوانیم؟ ✍️علیرضا پناهیان ?از هر عارف و عالمی درمورد راه رسیدن به مراتب معنوی… بیشتر »

#دومینوی_شیطانی

? در بازی دومینو چندین قطعه‌ی مستطیلی شکل به حالت ایستاده و پشت سر هم قرار می‌گیرند که با افتادن اولین قطعه، قطعه‌های دیگر‌ نیز به ترتیب می‌افتند. ? گاه در زندگی مشترک، رفتارهای منفی زن و مرد همچون سیستم بازی دومینو و با کمک وسوسه‌ی شیطان ادامه‌دار… بیشتر »

#هشت_ويژگي_مومن

#امام_صادق_عليه_السلام شايسته است مومن هشت ويژگي داشته باشد: 1- در ناملايمات روزگار، سنگين (با وقار) باشد.             2-در هنگام نزول بلا بردبار باشد.             3-هنگام راحتي شكرگزار باشد.             4-به آنچه خداوند به او داده قانع باشد.… بیشتر »

#زنگ_عبرت

                            جالبه بدونيد كه خودروي شخصي رئيس جمهور تونس، پژو 206 صندوقدار ساخت ايرانه.  ولي خودروي رئيس جمهور خودمون پژو 607 ساخت فرانسه است. بیشتر »

#چرا_خدا_رو_نمیبینیم

✂️ برشی از یک کتاب (پاسخ سطح دوم برای کودکان) آیا تو می تونی این صندلی رو بلند کنی ؟ بله که می تونم ! میشه #زورتو به من نشون بدی ؟ « در این گونه موارد فرزندان به صورت کاملاً غریزی و منطقی ، به سمت صندلی می روند و آن را بلند می کنند » می بینی که زورشو… بیشتر »

#وفات_حضرت_معصومه_سلام_الله_عليها

#نه_عبا_میخواهم_نه_آن_آبرو❗️

  ?آیت الله فاطمی نیا : روزی با پدر میخواستيم برويم به یک مجلس مهم.. وقتی آمدند بيرون خانه، ديدم بدون عبا هستند! گفتم عبايتان كجاست؟! گفتند مادرتان خوابيده بود و عبا را رويشان کشیده‌ بودم! ?به ايشان گفتم: ولی بدون عبا رفتن آبرو_ريزی است!! ايشان گفتند:… بیشتر »

#عشق_دو_طرفه

#دو_تربيتي_شدن_فرزند

? فاجعه‌ی #دوتربيتی شدن فرزند ? حتی اگر با همسرتان در اوج تفاهم باشید، در زمینه روش فرزندپروری باید دوباره با هم به تفاهم برسید. ? #مادر اخم می‌کند و #پدر لبخند می‌زند. این فرمانده دستور حمله می‌دهد و آن یکی دستور عقب نشینی. ? با این وضعیت کودک شما هرگز… بیشتر »