حلقه دوستي اساتيد و طلاب مدرسه علميه كازرون با دانش آموزان آموزش و پرورش

مدرسه علميه الزهرا(س) شهرستان كازرون چهارشنبه18/11/96 ميزبان 60 نفر از دانش آموزان مدارس حسن زاده و ابوالحسن زاده شهرستان بود.

سين برنامه هاي اجرا شده :

يكي از مدارس نيم ساعت زودتر از مدرسه ديگر تشريف آوردند كه قسمتهايي از كليپ ارثيه پدري برايشان پخش شد تا همه جمع شوند. ساعت 10:30 دقيقه برنامه توسط مجري گري يكي از طلاب پايه اول آغاز شد. و برنامه ها بدين شرح اجرا گرديد( عمده مطالب مجري در مورد حضرت فاطمه و دهه فجر و انقلاب اسلامي بود.)

1-      قرائت قرآن توسط خانم والي طلبه پايه دوم

2-      عرض خير مقدم توسط مدير مدرسه سركار خانم كشاورز

3-      خواندن قصيده اي در مقام حضرت زهرا(س) توسط خانم حسيني نژاد پايه اول

4-      مداحي كوتاه توسط خانم ظريفكار پايه سوم

5-      پذيرائي

6-      تشكيل حلقه دوستي اساتيد وطلاب با دانش آموزان كه هدف اصلي برنامه بود. به اين صورت كه از چند روز قبل با 6 نفر از اساتيد هماهنگ شده و موضوعي كه مدارس درخواست داشتند( مقام حضرت زهرا و دستاوردهاي انقلاب) در اختيارشان گذاشته بوديم.

شش حلقه متشكل از استاد، پنج طلبه و ده نفر دانش آموز در گفتگوي صميمي پاسخگوي سوالات و شبهات بودند.

از قسمت حلقه ها دانش آموزان و مسئولينشان و نحوه برخورد طلاب رضايت بيشتري داشتند و در جاهاي مختلف شهرستان ابراز كرده بودند.

در انتخاب مجري و اجرا كنندگان برنامه در حضور دانش آموزان،  هميشه سعي مي كنيم كساني را انتخاب كنيم كه به سن دانش آموزان نزديك تر باشند و شور و نشاط بيشتري داشته باشند و در انتخاب اساتيد و طلاب شركت كننده در حلقه ها از اساتيد مجرب و طلاب پايه بالا و حتي از بعضي مبلغيني كه تجربه تبليغ نوجوانان و جوانان را داشته اند، استفاده مي شود.

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.