سبک زندگی فاطمی با محوریت خطبه فدک

برگزاری نشت سبک زندگی فاطمی با محوریت خطبه فدک

استاد: حجت الاسلام دکتر حسین شانه چی اعزامی از شهر مقدس مشهد

زمان: جمعه ۹۶/۱۱/۲۷ ساعت ۱۵ الی ۱۷:۳۰

مکان: مدرسه علمیه الزهرا(س) کازرون

نشست اخلاقی تربیتی« سبک زندگی فاطمی با محوریت خطبه فدک» در مدرسه علميه الزهرا (سلام الله علیها) كازرون در تاريخ 27/11/1396 برگزار شد.

به گزارش پايگاه «خبري اطلاع رساني حوزه‌هاي علميه خواهران» نشست اخلاقی تربیتی « سبک زندگی فاطمی با محوریت خطبه فدک » با حضور طلاب در مدرسه علميه خواهران الزهرا(س) كازرون برگزار شد

در اين جلسه «جناب آقاي دكتر حسین شانه چی »استاد حوزه و دانشگاه، با بیان اهمیت مطالعه آزاد،  طلاب را تشویق و ترغیب به مطالعه و پژوهش در حیطه نیاز مردم که اعم از مسائل اعتقادی (توحید- معاد- نبوت) ، اطلاعات تاریخی (شبهات، مسائل و مشکلات) و حوزه تربیت اجتماعی (سبک زندگی- رفتار های اجتماعی) کردند و دروس حوزوی را به عنوان ابزار مهم کار برشمرد.

ایشان مباحث فاطمیه را به سه بخش اصلی تقسیم کرد : الف – معرفت فاطمی ب- معارف فاطمی-میراثی که از حضرت زهرا (سلام الله علیها) باقی مانده است ج- شعائر فاطمی- وظایف شیعیان نسبت به آن حضرت- و سپس به تبیین و تفصیل مباحث، پاسخگویی به شبهات در این زمینه ها  پرداخت.

استاد در ادامه عوالم خلقت که اعم از عالم نور، خلق، ارواح، ذر، قیامت و عالم آخرت را بررسی کرد..

دکتر شانه چی گفت: فضیلت خلقت حضرت زهرا(س) و خاتم الانبیا ، امیرالمؤمنین، حجت بودن ایشان بر سایر ائمه (ع) را با استناد به روایات تبیین کردند وی اضافه کرد با همه  عظمت و شأن حضرات معصومین(ع) ظلم‌های که در حق ایشان روا شد به شماره نمی‌آید. 

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.