آرشیو برای: "آذر 1395"

برگزاری اخلاق عمومی استاد محترم حجت الاسلام و المسلمین اصفهانی

جلسه اخلاق عمومی سه شنبه 1395/9/30 با حضور استاد مشاور اعزامی از مرکز مدیریت قم حاج آقای اصفهانی، برای طلاب مدرسه برگزار شد. ایشان در مورد گناهان کبیره مانند غیبت صحبت نمودند و اثر بعضی اعمال نیک مانند صبر را شمردند وطلاب را دعوت به نماز اول وقت و… بیشتر »

سبک شمردن نماز

حضرت زهرا(سلام الله علیها) از پدرش رسول خدا(صلی الله علیه و آله)نقل می کند که هر کس نماز را سبک شمارد، در دنیا و در قبر و برزخ و در قیامت، به پانزده بلا گرفتارمی شود از قبیل: 1- برکت از عمر و مال او برداشته می شود. 2- نورانیت صالحان را از دست می دهد و… بیشتر »

اگر امروز مواظب لقمه غذایت نباشی!

اگر امروز مواظب لقمه غذایت نباشی! فردا مجبوری مواظب -حجاب دخترت -غیرت پسرت -حیای همسرت و... باشی زیرا لقمه ی حرام شروع کننده همه مصیبت هاست. بیشتر »

اولویت حق مادر

حقّ مادر به قدری گسترده و مهم است که حتی از حق پدر برتر است، از این رو رسول خدا(صلی الله علیه و آله) فرمود: هرگاه در نماز مستحب بودی و پدرت تو را فرا خواند، نمازت را قطع نکن؛ ولی اگر مادرت تو را فرا خواند، نمازت را قطع{و استجابتش} کن.  مستدرک الوسایل،… بیشتر »

مراسم جشن آغاز امامت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مدرسه علمیه شهرستان کازرون

شنبه 1395/9/20 ساعت 7شب مراسم جشن آغاز امامت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) برای عموم بانوان شهرستان در  مکتب الزهرا(سلام الله علیها) توسط طلاب و اساتید مدرسه برگزار گردید. در این جشن که با تلاوت آیاتی چند از قرآن مجید، مدیریت محترم مدرسه سرکار… بیشتر »

امام خامنه ای(مد ظله العالی): روحانیت، اولین و مهمترین وظیفه اش این است...

امام خامنه ای (مد ظله العالی): امروز فضای مجازی یک صحرای بی پایانی است که از همه طرفش می شود حرکت کرد؛... هر یک نفری که بتواند با رایانه کار بکند یک رسانه است. می نشینندپخش می کنند شبهات را، حرف ها را، جوان های مؤمن را، جوان های سالم را گمراه می کنند.… بیشتر »

هشتمین دردانه زهرا(سلام الله علیها)به دادم می رسی؟

کعبه ی اهل ولاست صحن و سرای رضا شهر خراسان بود کرب و بلای رضا در صف محشر خدا مشتری اشک اوست هر که در اینجا کند، گریه برای رضا بیشتر »

حقّ الناس

امیر المؤمنین(علیه السلام) فرمود: خدای سبحان حقوق بندگانش را بر حقوق خویش مقدّم کرده است و رعایت حقوق مردم به ادای حقوق خدا خواهد انجامید؛ همچنین گفتند: ستم برخی بندگان بر برخی دیگر( بدون ادای حقّ الناس) بخشوده نمی شود.                                  … بیشتر »