#برشی_از_یک_کتاب


#خدا_کیه؟

خدای بزرگ و مهربون ، کسیه که همه عالم رو درست کرده ، ما ، زمین و آسمون ، دریاها و درختان ، گلها و پرنده ها ، همه میوه ها و خوراکی ها ، رودخونه ها و چشمه ها ، خونه ها و کارخونه ها ، کشتی و هواپیما و ماشین ها و هر چی که در این عالم می بینی ، همه رو درست کرده ؛ و بالاتر از همه بهشت رو درست کرده که هر کی آدم خوبی بود ؛ ببره بهشت تا همیشه شاد و خوشحال باشه .
خدای مهربون کسیه که برای این که ما راه درست و خوب رو بفهمیم و خوب زندگی کنیم ، برامون راهنما قرار داده ؛ پیامبران رو فرستاده ، امامانِ خوب رو فرستاده ، برامون کتابِ قرآن رو فرستاده تا گمراه نشیم خدا خیلی مهربونه ، خیلی بخشنده و دوست داشتنیه ؛ از همه دوست داشتنی تره ‌.
ما سعی می کنیم به یادش باشیم ، همیشه ازش تشکر کنیم و همیشه حرفای خدای مهربون رو گوش کنیم و از دشمن خدا دوری کنیم . مگه خدا هم دشمن داره ؟ بله . یکی از مهمترین دشمنان خدا که باید حواسمون باشه گولش رو نخوریم ، شیطونه ! شیطون دوست داره ما رو از بهشت دور کنه. دوست داره ما بد باشیم ، کارهایی می کنه که ما رو عصبانی کنه تا کارهای بد بکنیم و بهشت نریم . به خدا پناه می بریم و دعا می کنیم تا خدا همه رو از شر شیطون حفظ کنه ‌

? شصت پرسش اعتقادی ، سید رضا طباطبایی ، ص۳۳ و ۳۴

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.