گام به گام با مقاله نویسی

ویرایش و دسته­ بندی فیش­ها بعد از پایان مرحله فیش­برداری با توجه به لیست سؤالات مقاله
بر اساس لیست سؤالات مقاله، فیش­ها را دسته­بندی می­کنیم. بسیاری از فیش­ها باید به قلم خود محقق بازنویسی شود. مقاله باید حاصل تلاش خود محقق باشد و در صورتی که از متون دیگران استفاده می­کند، باید مطالب را به قلم خودش بازنویسی کند. وقتی که یک نظریه مهم باشد آن را به طور مستقیم نقل می­کنیم.

پردازش­های اولیه و سنجش­های قبل از گزینش مطلب، که به برکت مهارت­های مطالعه نصیب محقق می­شود می­توانند تعداد فیش­های بی­ ربط را کاهش دهند.

تعیین ساختار نسبتاً ­نهایی مقاله با توجه به عناوین فرعی
از آنجا که ما در آستانه پیش­نویسی هستیم و اگر ساختار غلط باشد، دوباره کاری وقت زیادی را از ما هزینه خواهد کرد، سعی ما در این مرحله این است که ترتیب قرار گرفتن اجزای مقاله در کنار هم را تا حدودی درست و دقیق تشخیص دهیم و طراحی کنیم.

تهیه پیش­نویس مقاله بدون توجه زیاد به ویرایش ادبی و زبانی و با تمرکز بر محتوا
با حروف ­چینی و نوشتن فیش­ها به صورت یک متن منسجم و کنار هم، آنها را مقاله شبیه­تر کرده­ایم و وقتی به کارمان نگاه می­کنیم معمولا آرامش خاصی به ما دست می­دهد. مقاله تاکنون معدوم بود و اکنون موجود شده است ولی ممکن است یک وجود ضعیفی باشد و باید با تجدیدنظر و بازنویسی­های لازم تقویت و نهایی شود.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.