حجاب و همسر شهید

حجاب و همسر شهید حججی

همسر شهید حججی اعتقادش را گفت اما عده ای بی حساب آشفته شدند 

چرا؟

اگر رابطه ی شهادت و حجاب را نمیدانیم مشکل از فهم ماست.او که به قلبش میفهمد و چشم جانش بازست و مردانه از غیرت شوهر میگوید و جلوی دوربینه محرم و نامحرم انقلاب/چین به جبین و خم به ابرو نمی آورد و با صلابت سخن میگوید به زبانش معرفت جاری ست

استدلال مخالفان چیست؟از هرهری مذهب ها انتظاری نیست.نمیدانند چه میگویند.از مزدوران حرامی برخی رسانه های ضدانقلاب هم انتظاری نیست/اجیرند.

رسانه نجس فلان نیوز که هیچ مرزی برای اخلاق نمی شناسد عکس همسر بی حجاب اسد و حجاب زنان تکفیری را منتشر کرده است که بگوید از شهادت محسن به حجاب نمیشود رسید.

با این شبهه ی بی مایه به انکار سخن همسر شهید رسیدیم؟؟؟

محسن ها و حججی ها شهید شدند که نکبت اسلام دروغین تکفیری ها جمع شود.

تروریست محجبه را مخاطب همسر شهید گرفتید؟شهید شدند تا محور مقاومت جمع نشود.زن بی حجاب اسد را مخاطب گرفتید؟

بله محسن شهید شد تا روسری ها عقب نرود.روسری نمادی از دینداری است.با رفتن محسن ها گره روسری ها سفت تر میشود.

نگاه ها انسانی تر میشود

شهادت محسن ها شهر را آنقدر معنوی میسازد که حجب و حیا رنگ میگیرد و میدرخشد.این اثر آسمانی خون شهید است.کاردستی من و تو و او نیست.

عناد نباشد و پرده جهل بیفتد دینداری نیز رشد میکند.بی حجابی از کجاست؟از دورویی مسئولین؟خون محسن ها بار این تزویر و تظاهر سیاسی اهل قدرت را به دوش میکشد تا مردم متوجه شوند خواص این جامعه فقط در چرخه باطل سیاسیون و بازیگرها و فوتبالیست ها نیستند.خواص اصیل این جامعه به دوربین زل میزنند و یک دنیا را با صلابت و قدرت نگاه شان پایبند و پاسوز میکنند

بی حجابی از کجاست؟از جهل است.جهلی که تصور میکند روسری عقب رفته نشانه ارج و قرب اجتماعی است.امروز همه متوجه میشوند حرمت به چیست و اعزاز کجاست؟

بی حجابی از چیست؟از احساس ذلت درونی.امروز با خون محسن ها همه متوجه میشوند منشا عزت نفس و کرامت چیست

خون محسن حجاب سازست.همسر شهید با جانش فهم کرده است.اگر فهم نکردیم برای قضاوت عجله نکنیم.اگر خیلی احساس درشتی معرفتی دستمان داده است خاطرات شخصی مان را مرور کنیم که ردپای این داشته های علمی در صحنه عمل و زندگی مان کجاست؟چقدر در اهتزاز پرچم اسلام سهم داشتیم؟

و البته میفهمیم چه میگوییم.را شهید راه مبارزه با ظلم و رشد معنویت است.روسری همه نشانه است…نشانه است

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.