امید یعنی پاسخگویی وجود دارد!!!

امید یعنی پاسخگویی وجود دارد.

نداشتن هدف؛رویدادهای زندگی؛افکار منفی میتوانند انسان را به ناامیدی برسانند.در این حال؛فرد هیچ تلاشی برای رسیدن و بدست آوردن؛صورت نمیدهد و هیچ برنامه ریزی برای آینده تنظیم نمیکند.امید کارخانه ی اراده ی انسان است و اگر کارخانه ی امید ما تابع عواملی خارج از دسترس مثلا پول باشد به تعطیلی میرسد.

لذا هدفی که آرزو میشود؛را بایستی با اعتدال تنظیم کرد که باعث فشار و نابسامانی و تخریب در انسان نشود و بایستی پلی برای پشت سر قائل شد که اگر موفقیت بدست نیامد،افسرده و خمود نشد.مومن میگوید این خواسته ی من است پس تلاش میکنم اگر شد؛الحمدلله.اگر نشد خواست خدا نبوده پس تصمیم دیگری خواهم گرفت.

مومن قانع و شاکر؛به ناامیدی نمیرسد.بلکه به داشته های خود مانند سلامتی؛علم؛فرزند و به همسر خوب و یا توانایی هایی که دارد اهمیت میدهد و بدون آنکه خود را با دیگران مقایسه کند؛و با وجود نداری ها قدر داشته ها را میداند و شکرگزار است.و همین قدرشناسی انرژی مثبتی در او ایجاد میکند که موجب تلاش و افزایش نعمت میشود.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.